Bestellen & levering
Op deze pagina kunt u de meest gestelde vragen vinden die over bestellen en levering gaan. Staat uw vraag er niet tussen? Mail uw vraag naar info@stoerekindjes.nl
Meest gestelde vragen:
Hoe plaats je een bestelling?
Wat zijn de Levertijden van Stoerekindjes?
Wanneer kan ik mijn product verwachten?
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Hoe lang duurt de verwerking van mijn bestelling?
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
Ik wil mijn Bestelling annuleren kan dit?
Hoe plaats je een bestelling?
Wanneer u een leuk artikel heeft gevonden drukt u op de button “winkelmand”. Hierdoor legt u het artikel in het winkelmandje (let er op of u de juiste maat heeft geselecteerd). Links in het scherm heeft u een overzicht van welke artikelen zich in de Winkelmand bevinden. Wanneer u wilt afrekenen drukt dan op de button “afrekenen”. Doorloop het Betalingsproces en uw bestelling wordt geplaatst. Lees hier meer
Wat zijn de Levertijden van Stoerekindjes?
Stoerekindjes streeft er naar om de producten binnen een werkdag te verzenden.
Indien de bestelling voor 15.00 wordt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt. De TNT post garandeert dat 95% van de post de volgende dag bezorgd wordt. (Bestemmingen binnen nederland) Sommige producten hebben een langer levertijd. Dit staat aangegeven bij de desbetreffende product.
Wanneer kan ik mijn product verwachten?
BRIEVENBUSPOST Nederland &
Besteld op: | Geleverd op: |
Maandag voor 17.00 | Dinsdag |
Dinsdag voor 17.00 | Woensdag |
Woensdag voor 17.00 | Donderdag |
donderdag voor 17.00 | Vrijdag |
Vrijdag voor 17.00 | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |
Post NL garandeert dat > 95% van de verstuurde artikelen de volgende dag bezorgd worden in Nederland. LLet op: Hier kunnen geen rechten op worden verleend. Bovenstaande geldt alleen voor Nederland.
PAKKETPOST Nederland & Belgie:
Besteld op: | Geleverd op: |
Maandag voor 22.30 | Dinsdag |
Dinsdag voor 22.30 | Woensdag |
Woensdag voor 22.30 | Donderdag |
Donderdag voor 22.30 | Vrijdag |
Vrijdag voor 22.30 | Zaterdag |
Zaterdag | Maandag |
Zondag voor 17.00 | Maandag |
Post NL garandeert dat > 95% van de verstuurde artikelen de volgende dag bezorgd worden in Nederland. Let op: Hier kunnen geen rechten op worden verleend. Bovenstaande geldt alleen voor Nederland.
Voor bestemmingen buiten nederland is de verzendtijd:
Bestemming | Geleverd op: |
Luxemburg, Denemarken | 3-4 werkdagen |
Frankrijk, Duitsland | 3-4 werkdagen |
Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland, Oostenrijk, Ierland | 3-5 werkdagen |
Finland, Noorwegen | 3-6 werkdagen |
Polen | 3-6 werkdagen |
Spanje, Italië, Portugal, Tjechië | 4-6 werkdagen |
Griekenland | 4-7 werkdagen |
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Stoerekindjes verstuurt haar artikelen via PostNL Post NL garandeert dat > 95% van de verstuurde artikelen de volgende dag bezorgd worden in Nederland. (behalve op zondag).
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Wij begrijpen het gemak van online winkelen, we doen dit zelf regelmatig! We realiseren ons ook dat je als online shopper niet geconfronteerd wil worden met hoge verzendkosten. Stoerekindjes rekent slechts €3,50 per bestelling.(Bestemmingen buiten nederland €5.50) Voor enkele producten worden meerkosten gerekend aangezien deze producten afwijkende afmetingen hebben die leiden tot hogere verzendkosten bij de vervoerders. Boven de €75 euro is het zelfs gratis!
Hoe lang duurt de verwerking van mijn bestelling?
De verwerking van uw bestelling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Wanneer de betaling is afgerond en op de rekening van Stoerekindjes is bijgeschreven dan zal de bestelling worden behandeld. Daarnaast is het ook afhankelijk van de tijdstip wanneer de bestelling is geplaatst. De winkel verwerkt haar bestellingen op werkdagen tussen 8.00 en 20:00uur.
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres?
Ja dat kan, vul de adres gegevens in bij het kopje Afleveradres.
Ik wil mijn Bestelling annuleren kan dit?
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en betaald kunt u de bestelling niet annuleren. Wanneer u de bestelling nog niet heeft betaald kunt u op de volgende manier de bestelling annuleren. Neem contact op met Stoerekindjes via de mail of telefoon. Mailen naar info@stoerekindjes.nl of bel naar: 06-81233756
Staat uw vraag er niet tussen? Mail dan naar: info@stoerekindjes.nl
Wilt u naar: | |
Kinder rugzakken | |
Jongens ruzakken | |
Meises rugzakken | |
Sporttassen | |
Gymtassen | |
Toilettassen | |
Broodtrommels | |
Kinder koffers | |
Sale |