[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klachten 

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen te melden bij ons. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar het volgende adres:

Stoerekindjes 
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk via ikbenstoer@stoerekindjes.nl. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van. Wij zullen samen met jou tot een gepaste oplossing komen. Graag bij de titel van de e-mail aangeven dat het om een klacht gaat.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. 

De Europese Commissie biedt eveneens een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig/verplicht deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.”

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]